11. ledna 2007

Drobná inovace

motto: "Do nového dne s novým vzhledem." - dudek

Inspirován mnoha ostatními jsem i já zasáhl do podoby blogu, něco ubral, něco přidal (hlavně - s vydatnou bráchovou pomocí - přehled nejnovějších příspěvků na deseti top blozích ;), což mi připadá docela užitečné). Víc vám v tuto chvíli nepovím, jdu si lehnout. Aspoň na dvě hodinky, než budu muset vstávat do školy.

Neprobdělou noc a hezké ráno přeje dudek. *zZz*

2 komentářů:

kristinka řekl(a)...

jako to rss mi pripada fakt dost husty :-D hehe. to by me zajimalo, jaks to udelal... to by se mi taky libilo ;)

dudek řekl(a)...

:) No, tohle mi zrovna dělal brácha. Podařilo se mu to prej za pomoci PHP skriptu lastRSS. A protože blogger.com nebere PHP skripty, uploadnul to na svoje stránky a sem to vložil pomocí iframu. Takže to je dost takový "obejitý" ... :)