22. ledna 2007

Commenty na očích

Díky bráchovým schopnostem bude od nynějška lepší přehled o nových komentářích. Nejnovějších pět vždycky najdete pod odkazy na jiné stránky.

(Ačkoliv byla tato vymoženost známá zatím jen z "tečina" :) blogu, nějakým záhadným způsobem se bráchovi podařilo dostat ji i sem - a troufám si říct, že teď už tady po formální stránce nic nechybí. Nebo ano? :)

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

"tečina blogu" - šmarjá, to zní hrozně. To je horší než tekeťapinka, jak mě překřtil Depony. :-) Ale díky za vylepšení...

Anonymní řekl(a)...

No zní to pořád líp než "teketapina blogu" :)
Dudku, máš pravdu. Po formální stránce už tady není nic to be written ;)

dudek řekl(a)...

teke: To je náhodou docela roztomilý. :)
honza: Děkuju a narážku beru na vědomí. 0;-)

Anonymní řekl(a)...

bych taky brala nějakýho bráchu, kterej by mě pomoh implementovat změny... ty komentáře jsou super. myslíte, že kdybych to zkusila nějak obšlehnout např. ze zdrojového kódu Teke, bylo by to nemravné, nečesné a nesportovní?

Anonymní řekl(a)...

No, jestli na to Teke přišla sama po několika nocích probdělých nad kódem, mohla by být mírně naštvaná ;)

dudek řekl(a)...

Na to by se historie neptala. ;)
(Já jsem myslel, že na bloguje.cz to je přímo jako funkce, že to tam jde nějak nastavit. Na blogspotu nic takovýho neni.)

Anonymní řekl(a)...

chloé: Snad trochu pomůžou tyhle dva linky ...
http://tinyurl.com/2lomgr & http://tinyurl.com/2cxnrg

Anonymní řekl(a)...

Teke by se rozhodně nezlobila. Ani kdyby s tím strávila několik bezesných nocí. Nicméně to se nestalo. Mám takový pocit, že jsem v bloguje.cz jen někde něco zaškrtla a voalá, komenty byly na blogu. Nebo to bylo už přímo v šabloně? Hm, nevím...

A nemohli byte mi někdo /dudku?/ vysvětlit, proč mi to tu píše blogger name Ivana, když na bloggeru nejsem registrovaná?!

Anonymní řekl(a)...

No, proč?! Já mám dojem, že Blogger má cosi společného s Google. A protože mám u G. mejl, tak mi nebylo divné, že mi to psalo křestní jméno z mejlu (dřív, teď už se to bůhvíproč zase neděje :) Ale asi to na tom nezávisí, jak vidím.

Holt o nás vědí všechno, parchanti...

Janek řekl(a)...

ad tip týdne, zdá se, že Sinatra má tam nahoře konexe (aby né... :-) Konečně si nesjíždím své krásné nové zimní pneu na tvrdém asfaltě a mohu oceňovat jejich geniální vzorek :-).

Anonymní řekl(a)...

TO Honza: Pravdu máš, padavane... Když se neodhlásím z gmailu, tak mě to na bloggeru zná. To jsou mi věci. Záhada je vyřešena.