13. ledna 2007

Bude to otrava ...

Po kristince a vitaně jsem se i já dozvěděl, jak zemřu. Čekal jsem teda něco záživnějšího, ale aspoň se vyhnu sebevraždě, tu bych totiž páchal nerad.

You scored as Natural Causes. Your death will be by natural causes, though not by any diseaese, because that is another option on this test. You will probably just silently pass away in the night from old age, and people you love won't realize until the next morning, when you are all purple and cold and icky. So be happy, you won't be murdered.

Poison


73%

Natural Causes


73%

Disappear


67%

Bomb


60%

Gunshot


60%

Suffocated


53%

Suicide


40%

Disease


40%

Stabbed


40%

Accident


33%

Eaten


33%

Cut Throat


27%

Drowning


20%
created with QuizFarm.com


Na týchž stránkách jsem se taky dozvěděl, pro jaký sport mám nejlepší předpoklady. "Překvapivě" vyhrály fotbal a atletika, které se s 67 % jako jediné přehouply přes procent padesát.

8 komentářů:

Vitana řekl(a)...

Super nadpis! *THUMBS UP* A konečně nějaký nesebevrah :-)

kristinka řekl(a)...

ja si tam udelala vic testu a vyslo mi mnoho vice ci mene prekvapivych veci :-D jinak gratuluju k prirozene smrti :-D

kristinka řekl(a)...

btw. co ma misa s konema?

dudek řekl(a)...

vitana: :*-D
kristinka: děkuju :)), no, oni tam maj ty testy takový předvídatelný ... ale tenhle byl docela zajímavej. :)

ad koně - dělá ředitele závodů (když klikneš na "Sportovní akce", najdeš ho dole podepsanýho :) a tak vůbec. :)

kristinka řekl(a)...

to jsem se samo uz koukala, ale jak se k tomu dostal a tak? ja myslela, ze to nema nic spol s medicinou...

dudek řekl(a)...

Ani ne tak s medicinou, jako spíš s jeho přítelkyní. :)

kristinka řekl(a)...

a... za vsim hledej zenu ;)

dudek řekl(a)...

Tak. :)