30. ledna 2008

Tři věty: Červená

Včas jsem vás chtěl upozornit na dokument Mitumba, který byl plánován na dnešní půlnoc (tj. mezi úterým a středou) a jemuž jsem chtěl věnovat pár řádků na blogu už od května, kdy jsem ho viděl poprvé, poněvadž pojednává o nevídané a přitom naprosto obvyklé cestě trička odevzdaného charitnímu sběru až k africkému cíli a dozvíte se v něm, že (aspoň v Japonsku) se nejvíc cení styl 70. let, že v Neapoli je nejstarší second hand na světě nebo že na konci řetězce, ač jde na první pohled o čistou charitu, je třeba zaplatit za tričko kolem 1500 tanzanských šilinků (zhruba 25 korun – ale v afrických poměrech...), aby na tom vydělaly převoznické společnosti, což je vzhledem k tomu, že u nás seženete NOVÉ tričko už od 50 korun, mírně znepokojivé; byl však vytlačen nějakým pochybným předvolebním zápolením Klause a Švejnara, resp. jeho neopodstatněnou reprisou, a tak nezbývá než vyčkat náhradního termínu.

30 komentářů:

Vitana řekl(a)...

"pochybným předvolebním zápolením" - :-))) Jsi můj člověk :-)
Jinak pochvala za všechny tři originální posty!

Anonymní řekl(a)...

Hmm, to je smutné, ale kromě naděje v podobě náhradního termínu je tu ještě možnost, že dotyčný dokument (který bude bezesporu velmi zajímavý) vydají Levné knihy...

Anonymní řekl(a)...

Tři věty? To je inspirace tímyklem polskych filmů Tři barvy (Bí
lá, Modrá, Červená)?

Anonymní řekl(a)...

Tím cyklem:)

Anonymní řekl(a)...

To je hrozný, ani na vlastní blog se teď čtyři dny nedostanu, jak ten čas letí... Děkuju všem za milý reakce, který se tu zatim nashromáždily, to potěší. :)

vitana: :) díky!
ajchlinka: hehe, no to by se hezky zacyklilo... :)
monika: :) Máš bod... inspiraci Kieślowským nemůžu popřít. :) (Vidělas to?)

AN řekl(a)...

má to něco spoelčného s tím francouzským dokumentem?

Moment, byly to vážně tři věty? :)

dudek řekl(a)...

Tak teď jsem, přiznám se, trochu zmatenej... :)

To je pech, sotva přestanu blogovat, hned se tu objeví vzácní hosté typu moniky, aničky nebo jasmin... Asi ten půst moc dlouho nevydržim. :/ *nalomeně*

Anonymní řekl(a)...

No to doufám :-) *Ač méně vzácná návštěva, snaží se dolomit (nezaměňovat s těma italskejma horama, jak tam kdekdo jezdí)*

Anonymní řekl(a)...

No aspoň do Velikonoc bys vydržet měl!
"Každý dle svého svědomí, milá panímámo; já myslím, má-li být půst, ať je půst." (babička)

Anonymní řekl(a)...

Ehm... a to to tady doopravdy skončilo? Zrovna když to najdu? To by byla škoda!

Než se začtu, zeptám se raděj, jestli to nevadí.

Ale potěšil jste mě, už jsem na první okouknutí narazila na "třicátého dvanáctý". :o)

Anonymní řekl(a)...

lol! :D

No tak jako nevadí, což o to, ale je to na vlastní nebezpečí. :)) Resp. nevadí to za podmínky, že mi to ve vašich očích nijak neuškodí. ;)

A co se týče konce, jak psal Honza: je půst.

Anonymní řekl(a)...

Heleďte, já za to nemůžu, je to vskutku neuvěřitelná souhra náhod. Ale z mého pohledu velmi milá. :o)

Neuškodí? Pchá, spíš nasbíráte až nehorázný počet červených hvězdiček. :o)) Jsem nadšena!

A Velká noc je už za 3 týdny, to je dobrá zpráva. Každý půst jednou skončí. :o)

(Jen ještě budu muset nějak dopracovat ten nick, toto je neuspokojivě dlouhé, ač uspokojivě a přiléhavě víceznačné. :o) Buď zalovím v arzenálu už zavedených, nebo si spíš speciálně pro Vás vyrobím nový.)

Anonymní řekl(a)...

Zadržte, vždyť já se nestačím červenat! :)

Už jen tři týdny? To se sebou asi nestihnu nic významného udělat, nerad bych, aby ty příspěvky i nadále byly natolik "o ničem" jako doposud...

A co se týče toho nicku, klidně bych ho ponechal sladký; ovšem pokud mě některý ze současného arsenalu přivede na stopu nějakého Vašeho blogu, to by byla jiná! :)

Anonymní řekl(a)...

Dobře Vám tak, sám si můžete za to, že jste tak šikovný! ;o)

Nemístná skromnost, řekla bych. Jestli tohle všechno je "o ničem", musím přiznat, že mě to "nic" opravdu baví. :o)

No, toho jsem se právě obávala! :o)) I když uznávám, že ta jednostrannost JE poněkud nespravedlivá...

Anonymní řekl(a)...

Hezké je, že aspoň komentáře půst nedrží :-)
Ale stejně se na konec půstu těším - nechat blogu takové kvality hubnout je trestuhodné. Připomíná to perníček v jedné anglické reklamě - má uporstřed díru a pod ním je nápis "Diets are sad"

Anonymní řekl(a)...

Vy na mě všichni vytváříte ohromnej tlak očekávání, se pak budu bát s nějakym příspěvkem vůbec začít... :)

Anonymní řekl(a)...

Neblbněte, my se prostě jen těšíme a palce držíme! :o) Jestli Vám to pomůže, tak my se jako nebudeme koukat, jo? |o)

Nevím, kdy se dostanu na dohled, je to teď nějaké divoké a úspěšně se míjíme, takže Vám asi slavný recepis, opatrovaný jako oko v hlavě, pošlu mailmo, ať nestrádáte.

Anonymní řekl(a)...

Dudek: No tak to je jednoduchý - s ničím nezačínej a napiš příspěvek rovnou odprostředka a začátek tam vůbec nedávaj :-))))

Anonymní řekl(a)...

kokosová...: hehe, to by bylo fajn, jen jestli to není moc nebezpečné (kupř. číslo kreditky a PIN se mailem taky neposílá...). :)
ajchli: ...a proč ne rovnou od konce, viď? :) Ale ne, krisi formy mám snad už za sebou; teď se snažím se jí v rámci zachování aspoň nějaké basální srozumitelnosti vyhýbat...

Anonymní řekl(a)...

Já už se na nový post taky těším. To bude žrádlo!

Anonymní řekl(a)...

Nenápadně připomínám, že ve dveřích stojí Velikonoce ;-)

Anonymní řekl(a)...

Sotva postřehnutelně připomínám, že už z těch dveří vypadly a zavřely za sebou...

pseudointelektualka řekl(a)...

proč si proboha vůbec "naordinováváš" půst? teda proč jako takhle programově? já myslela, že bloggerskej půst se děje tak nějak sám od sebe a že se taky sám od sebe přeruší, když je chuť.
a jestli je tvůj blog o ničem? a kterej neni?

Anonymní řekl(a)...

Jo vy jste mysleli letošní Velikonoce! :o

pseudointelektualka: Půst spustila Teke... ale stejně bych se sem nebyl dostal, takže vydržet to nebylo zas tak obtížný.

A kterej neni? Vy na blogách píšete o sobě, kdežto já píšu jen o věcech kolem... :/

Ptáče řekl(a)...

Já myslela, že se tomu říká blok a ne půst;))
Myslím, že to jestli je Tvůj blog o ničem můžeš nechat k posouzení nám:)
Takže: Eréč pikloš neméči huňár zcépeň kámoš!

Anonymní řekl(a)...

Já myslím, že se tomu říká hledání problémů tam, kde nejsou :)
(Myslím teda konkrétně to "vy píšete o sobě, kdežto já píšu jen o věcech kolem" - vskutku pozoruhodný důvod, proč nepsat.)

Anonymní řekl(a)...

Já teda nevim, když jsem se přistihla při tom, že píšu o sobě nějak hodně, řekla jsem si, jestli bych neměla přestat, páč mi přišlo, že to nikoho nemůže zajímat... Naopak nějaká ta věc kolem, co vo nich tak pěkně umíš psát ty, by mi přišla vhod(ná) :-)
A jinak ptáčeti chválím maďarštinu :-)

dudek řekl(a)...

Bylo mi vytčeno, že už je dávno po Velikonocích... vizte tedy, co následkem jest vašich milých, leč neuvážlivých slov.

Anonymní řekl(a)...

jo, jasny, ze jsem ty tri barvy videla, ale uz je to par let, takze nejak uz si detaily nevybavuju:) zustal "pouze" dojem...vim, ze to cca pred dvema mesici zase bezelo na ct, ale nejak sem to nestihla...a prave jsem to shanela a nenasla...a nebo bez ceskejch titulku teda:)

Anonymní řekl(a)...

ten vrchni prispevek je muj:)