30. ledna 2008

Tři věty: Bílá

Od té doby, co byla letos na pražském Malostranském náměstí slavnostně (předpokládám) otevřena první kavárna Starbucks v ČR, jsem jel kolem už asi pětkrát a pokaždé jsem si nemohl vynachválit ten příjemně nenápadný vzhled, absolutně nenarušující ráz náměstí, bez nevkusných červených poutáků, jimiž je zvenčí často polepena celá prodejna (viz Bankrot a jemu podobné) a které naštěstí gigant Starbucks nemá zapotřebí, jelikož dovede kolemj(e)doucího upoutat rafinovaněji – svou elegancí.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A jakou mají kávu? Dobrou?

Anonymní řekl(a)...

Ano, to mi připomíná, že (volně cituji) "v poslední době se rozmáhá příprava kávy západním způsobem a ve velkých městech už narazíte i na kavárny typu Starbucks," což jsem se dočetl v průvodci Lonely Planet o Polsku, takže to s duchem posledních tří postů částečně ladí i obsahově, přičež formálního souladu se pro změnu pokouším dosáhnout tím, že celý tenhle komentář skládám do jednoho, byť sebekostrbatějšího, větného celku, ačkoli je otázka, jestli větný celek může být kostrbatější sebe sama.

Anonymní řekl(a)...

Přičemž.

kristinka řekl(a)...

naprosto souhlasím. docela prijemne mne to prekvapilo... a navic vevnitr to taky vypada prijemne (coz je ovsem podle me u starbucks tak trochu standard)

jinak na kave jsem tam jeste nebyla a vlastne se ani nechystam, protoze ceny jsou tak trochu mimo misu (to je (v tomtu pripade) nepomerne vyssi nez v americe - napriklad ja si pamatuju, ze velky caramel macchiato stalo $3.70, takze asi $4 s dani (takze asi tak 80 kc plus minus autobus (dneska uz spis minus)) a u nas stoji neco jako 120, to asi nekde udelali soudruzi z ndr chybu :)

jo a jinak, kafe mi tam vzdycky chutnalo (to jest v usa, ci blize v milwaukee), jak je to u nas netusim... navic meli v zime hot apple cider se slehackou a to bylo yummy :)

Vitana řekl(a)...

Jo jo, předpokládám, že máš na mysli ten ultra vkusný Bankrot na Arbesáku, v budově bývalé banky :-)
Přestože jsem tak trochu předpokládala, že ceny v ČR Starbucks budou oproti USA Starbucks "mimo mísu" (obligátně), tak na to, co výše píše kristinka docela koukám... By mě zajímalo, o kolik ta koruna bude muset ještě posílit :-/

pseudointelektualka řekl(a)...

super farbičky! (já viděla jenom kus červený a to mě naplnilo optimismem, protože to ta fenka přežila.)

Anonymní řekl(a)...

Ano. Naprosto souhlasím s Honzovým komentářem. Nemohu jinak, je totiž všeříkající.
Ano, opravdu přičemž!!

A co se týče diskuze k článku, včera jsem byla v jakémsi podobném kavárenském řetězci kdesi u kina Světozor. Bagel s kuřecím masem, latté (sakra, píše se to kafe s mlíkem takhle?) za 91Kč. Jako bunus jsem dostala rozinkového šneka a úsměv cizinky balící onen bagel do papíru. Cena za tu ohřátou housku a našlehaný kafe mi obrátila oči v sloup. Ale karamelový kafe za 120Kč, o kterém tady píšete, mi obrací v oči v chrám bohyně Athény...

Anonymní řekl(a)...

:) Rád vidím, že diskuse článku žije vlastním životem a vlastně ani není třeba něco dodávat...

(Snad jen jedno upřesnění pro vitanu, odhadlas to přesně *thumbs up*, ale poté, co jsem si ten Bankrot prohlídnul pořádně, zjistil jsem, že na něm červený neni ani zblo... zato pořád vyřvávaj nějakou svou inserci na celou ulici, což musí každýho, kdo by se snad rozmýšlel, zda vstoupit, či ne, zákonitě odradit.