13. dubna 2007

Taje pátku třináctého

Pojmu tenhle post zkratkovitě. Jen jsem neměl kde pozastavit se nad tím, že 3 ze 4 účastníků semifinále Ligy mistrů tvoří kluby z Anglie a stejné procento zastoupení má v semifinále Poháru UEFA Španělsko. :) (Zajímal by mě kurs vypsaný na celkové vítězství AC Milan v LM a zároveň Werderu Brémy v Poháru UEFA.)
(Ještě bych se mohl dlouze rozepsat o dalším šoku, výhry Manchesteru 7:1, avšak chápu, že sportem můj blog živ není. ;)

Další novinkou, kterou jsem nepochopil, je pro mě trvání letního semestru až do 28. května (sic!). (To bude akorát končit série pondělních večerů s filmy Woodyho Allena.) To jako má ta čtveřice, stěží pětice týdnů stačit na všechny povinnosti zkouškového? A proč má, proboha, tenhle semestr celých 14 týdnů?! (To nebývalo!)

A na závěr ještě jedna zvláštnost – dneska (včera) jsem zvládnul téměř 8 hodin v korektorně LN. Byla to docela velká porce a ke konci jsem už ani pořádně nevěděl, jak se jmenuju (což naštěstí nebylo potřeba :), ale užil jsem si to. A byl jsem si už o něco jistější než poprvé.

P. S.
Pomalu, ale jistě se začíná rýsovat můj srpnový 3týdenní pobyt v Makedonii. Jde jen o to, aby přihláška doputovala na určené místo do konce měsíce, což by neměl být problém.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Allenovská série? Kde???
Makedonie, hm....

dudek řekl(a)...

Přece každý pondělí večer na dvojce. ;)

No, jsem na tu Makedonii zvědavej. Ale do tý doby musim nějak výdělečně zaktivnět ... :)

Anonymní řekl(a)...

Sportu zdar, ale toho fotbalu už bylo asi tak o dva posty víc, než je zdrávo :)
No a držím pěsti, aby se ti ta Makedonie úspěšně dorýsovala!

pseudointelektualka řekl(a)...

tak ty jedeš? thumbs up!

a těch 14 týdnů je evropský standard, resp. norma. spíš se divím, jak může být semestr kratší - vždyť to se nic nestihne probrat! (ale třeba v německu se to řeší tak, že jsou poslední týden semináře nepovinné. tak třeba to ošmelí i vám.)

Anonymní řekl(a)...

No jo, jak mi to mohlo uniknout. Běží už dlouho? To je pech. Zas se to kryje s Dr.Housem...

dudek řekl(a)...

honza: O dva posty víc? No sakra, tak to ten třetí radši ani nebudu zveřejňovat. :)
A díky za pěsti.
pseudo: Pojedu, no, ona nám škola asi tu cestu nakonec proplatí. Ale nebudu to zakřikávat ...
ad 14 týdnů - já teda nevim, ale takhle dlouhej semestr nepamatuju (vždycky bejval 12 nebo 13). Zvlášť když to je na úkor zkouškovýho, tohle je opravdu krátký ... Jo, poslední tejden by měl bejt zápočtovej, no.
teke: Uniknout ti to ještě nemohlo, začalo to dneškem (včerejškem). ;)
Dr. House jsem naštěstí ani nerouzkoukával (i když má správně ptačí jméno :), závislost na seriálech si jednoduše nemůžu dovolit. :)