20. dubna 2007

BOB

Je toho teď hodně, o čem bych mohl psát. Když už ale vím co, pro změnu nevím jak. A vystavovat vás samotnému obsahu bez formy se mi nechce. (Už poslední dva posty byly v tomhle ohledu dost hraniční.) Přestat psát se mi ovšem chce ještě méně, a tak dneska jenom takový, jak by řekl saladdin, udržovací příspěvek.

Krátce po sobě jsem nedávno dvakrát vstoupil do řeky nostalgie. Úplně bezděčně mi hlavou proletěly vzpomínky na blechy a ovčí babičku. Nemám ponětí, jestli jsou blechy nějak obecně rozšířené, nebo ne, já je znám jen z domova. Byla to taková hra s barevnými plíšky, které se vysypaly kolem kulaté krabičky – a cílem bylo všechny svoje dopravit (přitlačením okraje plíšku k zemi, aby odskočil) zpátky do krabičky. Už si to ale vážně moc nepamatuju, vzpomínka je to tuze raná. :)

Ovčí babičku z toho hrozně starého večerníčku už si možná budete pamatovat spíš. I když nevím o tom, že by ho někdy od mého dětství ještě vysílali. Sice to nesleduju, ale zdá se mi (obecně), že nové a často pochybné kvantitou převyšuje staré a osvědčené, a klasika tak dostává stále méně a méně prostoru. (O to více si jí na druhou stranu potom lidi váží.)

Nesliboval jsem vám popisek k filmu z pátku LN, přesto ho na závěr odcituju (V nepřátelských vodách):
"Osm dnů před mírovým jednáním prezidentů Reagana a Gorbačova v Reykjavíku zjistí ruská atomová ponorka K-219, nacházející se tajně v západní části Atlantského oceánu, že ji sleduje americká ponorka. Kapitán Britanov (R. Hauer) přikáže obrátit o 360 stupňů a vyhnout se nepřátelské lodi." Možná právě v těch stupních byl problém, napadá mě. :o

6 komentářů:

Ptáče řekl(a)...

Na blechy si pamatuju, byly totiž v sadě s ostatními hrami - měli jsme krabici, kde byla Dáma, Mlýn, Človeče nezlob se a podobné hry:)

Anonymní řekl(a)...

Já si pamatuju i ovčí babičku. Teď už se asi nevysílá, protože propaguje politicky nekorektní postoj, tzv. antilupinismus. :)

Blechy máme nebo jsme ještě nedávno měli doma (tu hru).

Anonymní řekl(a)...

Jé, blechy, co těch jsme se se sestrou v době kdy ještě komunikovala nahrály. :-D

dudek řekl(a)...

To jste mě překvapili, že jsou tak rozšířený. :)

Anonymní řekl(a)...

Blechy jsou jasný a třeba Ovčí babičku Jiříček ještě nedávno miloval tolik, že si ji několik týdnů pouštěl pořád dokola, kdykoliv se dostal před bednu. A ostatní klasický večerníčky taky. Teď už kouká jen na sportovní kanály. :)

dudek řekl(a)...

Hmm, má holt vytříbenej vkus. :)