30. listopadu 2007

Pátek je tady

Až je s podivem, že není třináctého. Být předvčírem jedenáctého, třináctého by dneska jistojistě bylo. Nu což, absenci třináctky si v mezidobí vynahrazuju procházením pod žebříkem cestou do/ze školy, namane-li se. Vlastně jsem o třináctce původně ani psát nechtěl (dokonce ani teď nechci), avšak její přesný čtyřnásobek z minulého postu mě usvědčil z matematického diletantství. Nadbytečně jsem přičetl 4 příspěvky z listopadu a neprávem tak vzbudil dojem, že tenhle blog pokryl už každý týden v roce. Jak se prokázalo, není tomu tak, a ty tři posty budu tudíž muset do Nového roku ještě sesmolit. (Eventuálně je seštěstím.)

Kdybyste se někdy chtěli zaposlouchat do někoho, koho ještě neznáte, objevte J.J. Calea (70. léta). Ten se nikdy neoposlouchá (a není to tím, že už byste ho víc nechtěli slyšet).

A pokud nemáte o dlouhých podzimních večerech co na práci, můžete se zamyslet např. nad présentními tvary slovesa "proklát". Anebo klidně nad imperativy. Jak je komu libo...

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já se nejdřív lekla, že jsem vlezla na blog k Ajchlince, to mi nedělej tohleto... A ještě že mám co na práci o dlouhých zimních večerech, protože présentními tvary slovesa "proklát" se zabývat fakt nehodlám. Ještě bych si musela vzít k ruce nějaký slovník a to já dělám v poslední době dost nerada, takovéhle věci. :-úsměv

Anonymní řekl(a)...

Zní to nepravděpodobně, ale o présentních tvarech slovesa "proklát" jsem přemýšlel v sobotu ráno při čištění zubů. Jako že fakt.

Anonymní řekl(a)...

Tak pěkně po odstavcích:
1)Nemohu se nezeptat, jak jsi na tom s přebíháním černých koček přes cestu (mimochodem by mě u týhle pověry zajímalo, jestli černám kočkám přináší smůlu, když jim přeběhne přes cestu člověk)
A dále též nemohu nepodotknout, že nejen kvůli tak geniálním výrazům, jako je "seštěstit" bys na tento blog neměl zanevírat ani po dovršení kýženého násobku té nešťastné číslice (dělajíc úplně nejsmutnější voči, jaký umí)

2) Vyslechnuvši něco tvorby J.J. Calea, musím podotknout, že umí. (mimochodem první akordy písně "At the midnight" zní jako první akordy jistého svěžího dílka skupiny Visací zámek)

3) Díky Honzovu komentáři si na inkriminované sloveso vzpomenu vždycky při čištění zubů... Zatímco ráno pro krásu hloubám nad jeho přítomností a rozkazem, večer pro změnu a pro zdraví přemýšlím, jak asi zní sloveso "proklát" v nedokonavém vydání...

Anonymní řekl(a)...

teda "After Midnight" :-/

Anonymní řekl(a)...

teke:
"Já se nejdřív lekla, že jsem vlezla na blog k Ajchlince, to mi nedělej tohleto" - ale tak on zas tak strašnej neni... ;)
"protože présentními tvary slovesa "proklát" se zabývat fakt nehodlám" - hmm, to je mi teda nápomocnost...
"a to já dělám v poslední době dost nerada" - to já dělám v poslední době ani ne tak nerad(,) jako spíš často.

honza:
"v sobotu ráno při čištění zubů. Jako že fakt" - výborně! A s nějakym výsledkem, nebo bez?

ajchlinka:
"jak jsi na tom s přebíháním černých koček přes cestu" - ne, černý kočky přes cestu nepřebíham.
"jestli černám kočkám přináší smůlu, když jim přeběhne přes cestu člověk" - to by bylo dost krutý...
:) No, možná na něj nezanevřu úplně aktivně, ale spíš tak postupně, pasivně.
"musím podotknout, že umí" - rád přikyvuju.
"jak asi zní sloveso "proklát" v nedokonavém vydání" - krátce: klát. (Teda jestlis to nechtěla prozrazovat, zpětně tě varuju před přečtenim.)

Anonymní řekl(a)...

Dudku, to rozhodně není, ale ten styl, ten styl... jak kdyby jí to z klávesnice vypadlo.

Anonymní řekl(a)...

S výsledkem, který předčil má nejsmělejší očekávání: čistil jsem si zuby o minutu dýl!

dudek řekl(a)...

:D