11. listopadu 2007

Pięćdziesiąt dwa *)

Přestože mám stejně postů na blogu jako gólů v hanspaulce a rovněž týdnů v roce, je třeba tuto vzácnou shodu narušit. Co třeba něčím smutným? Jeden by neřekl, jak dokáže ranit takový facebook.com. Není lepšího způsobu, jak přivítat nového zcela bezelstně se právě zaregistrovavšího.

"You have no friends in Czech Republic.
There are 18,944 people in the Czech Republic network."

*) vyslovovat číslovky, to je na polštině to možná vůbec nejtěžší...

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To je ale smutné... Raději se neregistrovat - ostatně z definice na titulní stránce jsem pochopil, že to má úplně stejnou funkci jako hospoda.

Mně dělá problém správně vyslovovat měkké a tvrdé sykavky.

Anonymní řekl(a)...

Jo, má. Ale na rozdíl od ní se tam dá i uploadovat.

Měkký ještě jakžtakž, ale tvrdý, ty se snad nikdy nenaučim... :/

kristinka řekl(a)...

haha, tak prave ty fotky jsou toho vyhodou...
hospoda je vsak mnohem prinosnejsi... nicmene na druhou stranu do hospody se neda chodit denne (no teda da, ale...) haha

Anonymní řekl(a)...

To je docela síla... Kniha tváří teda člověka nešetří...

A co teprve takový to l,co je někde mezi l a v... (a ještě jiný nevyslovitelnosti, co jsem naposlouchala z polské lidové písně Ukrajina) Ale na poslech je to hrozně milej jazyk...

Anonymní řekl(a)...

A co teprve ta zoufalá snaha dokázat světu, že opak (you have no friends)je pravdou! To jsem v Anglii třeba byla na nějakým koncertu a přitočil se ke mně zcela neznámej týpek, vyfotil se se mnou a zase zmizel. Původně jsem se domnívala, že takovýho exota ještě neviděl a musel se se mnou proto zvěčnit, ale časem jsem pochopila, že chtěl jenom ostatním ukázat, že má taky přátele!

AN řekl(a)...

Tak si najdi mě a hned máš přítele :)

AN řekl(a)...

A teda jeslti mě budeš hledat tak bez háčků a čátek a s Ania jako jméno :D

Anonymní řekl(a)...

ajchlinka: "co teprve takový to l,co je někde mezi l a v" - to je de facto jako anglický "w".
chloé: To je nějaký takový smutný, až se mi nad tim ani nechce moc přemejšlet...
anička: <3