3. listopadu 2007

W (Veselé Vánoce)

Tak vám takhle včera procházím Tescem – a najednou strom. Toho dne začali se zdobením, aby už dnes vítal návštěvníky v plné (možná až přeplněné) kráse. Nákupní centra holt zvládají vánoční horečku (nebo spíš zimnici) bezvadně.

A já se ptám: kolikátého je? A hlavně: kolikátého čeho?

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Co blbneš? :)

kristinka řekl(a)...

mno, tak to je dobrym ze zacli "az" ted, ja uz vidam vanocni dekorace aspon 14 dni.. ugh

Anonymní řekl(a)...

Listopadu. To je ještě celkem normálka, ne?

Ad aktuálně: jedna povídka od Poea je uvozená tímhle: "Kolikpak máme hodin? (Staré rčení)". S jednou kámoškou se tím bavíme už asi deset let. Tak bacha, aby ti to nezůstalo. (A ještě oblíbené rčení, co bylo v jednom biologickym dokumentu na gymplu: Mexická země přitahuje meteority.)

AN řekl(a)...

Vtipný teprv bude, až na 25. prosince zaplní regály velikonoční králíci.

dudek řekl(a)...

honza, kristinka, chloé: No dobře, asi jsem v tomhle směru příliš konservativní, když se podivuju nad tim, že Vánoce v dnešní době zaplňujou už nejméně pětinu roku a znatelně tak ztrácejí na výjimečnosti.
chloé: Poe? Vida, do jak vzácný společnosti jsem se to dostal! :)
anička: Tjn. (Ale to by možná bylo vtipný i na Velikonoce – nemaj to bejt zajíci? :)

Anonymní řekl(a)...

Ale ne, já myslel to, žes napsal během tří dnů tři posty. :)

Anonymní řekl(a)...

Aha... njn, jednou větou se dá snadno rozepsat na jakýkoliv téma, zvlášť na tak nepodstatný. A protože jsem si toho blogu pohříchu přestal náležitě považovat, našel jsem místo i tomuhle volnému "minitriptychu".

Anonymní řekl(a)...

Přestat si považovat blogu? Škoda, chtěla jsem si odkaz na tebe nazvat "dudkův vážený blog", ale když si ho nevážíš, nezbývá mi nic jiného, než tento záměr neuskutečnit. Přiznám se, rmoutí mě to...
Jinak budiž kvitováno s povděkem, že strom bude jistě umělý, a tak Tesco Vánoce nezaplatil životem žádný obyvatel lesa... Nebo jo?

Anonymní řekl(a)...

To nevím. Každopádně se od tý doby s vánočníma stromama roztrh pytel, což jistě v počtu platících obyvatel lesa našlo náležitou odezvu...