7. prosince 2007

Pátek je tady

Culpa eorum. (Skloňuje se to tak? Klasicky vzdělaní čtenáři mě kdyžtak jistě opraví.) V počtu postů jsem se já nespletl, aspoň to tvrdí počítadlo na dashboardu bloggeru, napočítaloť mi příspěvků už 54. Zdánlivé povinnosti vyplodit ještě tři jsem tedy zproštěn. A tomu můžete být jenom rádi, protože není nic horšího než číst "metablogové" problémy typu množství postů (neřku posic).

O korektorské pause po opravení TV programu mě tady v LN napadlo, že mít si vybrat jediný kanál, asi bych zvolil takzvaný The MGM Channel. Nevím ani, kolikátina filmů je vysílána česky a kolikátina s titulky, poněvadž jsem se k tomu programu nikdy nedostal; i tak mi ovšem připadá, že tolik lákadel za sebou žádná jiná stanice nabídnout nemůže. A může-li, nenabízí. Jeden poklad vzácnější druhého.

Jen doufám, že mně přístup k tomu kanálu zůstane zapovězen i nadále, na něj bych byl totiž s to spotřebovat celý alternativní život. (Nebo paralelní? To by možná nebylo od věci.)

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hmmm, tak si založ ke svému blogu metablog a můžeš vesele napsat dalších dvaapadesát příspěvků ;-) (to bych ti možná povolila i to zanevírání)
A alternativní život radši moc nepřetěžuj (stále se otřásajíc při vzpomínce na Requiem za sen)

Anonymní řekl(a)...

Radši zůstanu u tohohle... *universální odpověď*

Proti Requiem ale nemůžu říct ani ň.

// učení se makedonský syntaxe (makedonsky) na zítřejší zápočt. test a flákání přípravy na bezprostředně následující pohovorovou atestaci z jazyka

Anonymní řekl(a)...

8´-) *odpověď na universalní odpověď :-P*
A že nevíš, kde asi strávím já svůj alternativní život? (Už mám dva přátele heč :-))

dudek řekl(a)...

3.

Anonymní řekl(a)...

Jo a co vlastně znamená "culpa eorum" culpa ja vina, že jo? A eorum, to zní trochu jako error a trochu jako rum, tak nevím, co si o tom mám myslet :-)) Holt jsem klasicky nevzdělaná :-)

Anonymní řekl(a)...

Dudek tím chce v podstatě říct, že za to můžou voni a on sám je nevinnej jak ten králíček. :)

Anonymní řekl(a)...

Ahá, takže "culpa eorum" znamená "Dudek je králíček"? Hmm, zajímavý názor, to se člověk ani nediví, že při takových zoologických mezerách to s tím Římem šlo zu Grunt...

Anonymní řekl(a)...

honza: Tak. :)
ajchlinka: Ne! :o

Anonymní řekl(a)...

dudek: ?

dudek řekl(a)...

Co ?, prostě to tak neni. ;)

Anonymní řekl(a)...

Ehmm, už by to zase něco chtělo.. :-)