26. března 2007

Bojíte se myší?

An unexpected error has occurred: the article cannot be displayed! (Error 168)

12 komentářů:

kristinka řekl(a)...

unexpected error has occurred... aneb nekdo nechce, abych si to precetla... grrr :(

Ptáče řekl(a)...

Mám stejný problém:((
Ale myší se nebojím, zrovna předevčírem prý Čert zase jednu chyytil a přišel se pochlubit:)

Anonymní řekl(a)...

Asi nějaká myší mafie.

Anonymní řekl(a)...

Já se bojím krys. Kdysi jsem četla knížku o chlápkovi, co si vycvičil krysí armádu a pak s ní likvidoval lidi. A ty krysy ho nakonec sežerou. No nic, jdu do školy.

pseudointelektualka řekl(a)...

já jsem včera šla do školy do knihovny, jako obvykle podél oploceného parčíku. no a za druhou stranou těch drátů se mnou celou dobu běžela nějaká taková myška/krysička (bylo to hnědý a velký asi jako moje noha, tj. šestatřicítka). normálně bych začla ječet, ale protože bylo tak krásně, tak jsem se na ní smála. fakt!

saladdin řekl(a)...

nic neopravuj, podivej tech komentu, uspesnej post i bez obsahu ;-)

Anonymní řekl(a)...

... by mě zajímalo, jestli se dudek bude nějak vyjadřovat k větě "tak jsem se na ní smála" :)

dudek řekl(a)...

Tak jo, já se omlouvam všem, kdo čekali nějakej post. Nějak mě totiž nenapadlo, co k takovýmu nadpisu (kterej mě napad při sledování Geparda) napsat ...

Jak ale píše saladdin, úspěšnej post i bez obsahu. :) *THUMBS UP* A tak vám děkuju za vaše poslední zkušenosti s myšmi. ;)

(A k té větě se vyjadřovat nebudu. ;))

Ptáče řekl(a)...

Geparda?

dudek řekl(a)...

Jj, s tou Cardinalovou, Lancasterem, Terencem Hillem apod. Říkali tam něco o myších, v tom Lancasterově "paláci". Odkoukávám teď tu Viscontiho sérii (ale tempem asi tak jeden film na tejden, on má všechno hrozně dlouhý).

(Wth, tak rychlá reakce existuje?! :)) *THUMBS UP*

Ptáče řekl(a)...

A co všechno jsi už viděl?

dudek řekl(a)...

Hmm ... Posedlost, Země se chvěje (nebo třese?), Gepard. Následovat bude ten Soumrak bohů :) a pak už Smrt v Benátkách, kterou jsem dokonce i čet (T. Mann) a částečně i viděl.