21. listopadu 2006

Z tramvaje

Dneska jenom krátce ... pár postřehů z tramvaje.

  1. Už teď, měsíc před nejkratším dnem, se v tramvajích rozsvěcí už po čtvrt na čtyři! To je trochu děsivé ...
  2. Z řádu: "Any ticket which has not been validated is invalid." (To by jeden neřekl.)
  3. Z řádu 2: "osoby, nemající nárok na slevu" Proč si to nedají nejdřív zkontrolovat, než to zveřejní? Tahle čárka znamená, že jde o požadavky na osoby a osoby prostě nemají nárok na slevu. Přitom, když si nechtějí přidělávat starosti s interpunkcí, by stačilo napsat třeba jen "osoby bez nároku na slevu" ... Těmihle nechtěnými čárkami je celá spousta organisací snadno napadnutelná, měli by si na to dávat pozor.
  4. Ještě něco ... kvůli tomu jsem ten příspěvek, mám pocit, psal ... no, nevadí, kdyžtak doplním v commentech.

12 komentářů:

saladdin řekl(a)...

lol, zkusenej post
to zstmivani ma i vyhody, stal jsem takhle na zastavce a rikam, jaj to uz je vecer a nic se nestihlo a pak koukam, ze je teprv pul paty, pulka odpoledne :-D

Anonymní řekl(a)...

1. Já jsem za to světlo vděčnej, číst se v tamvaji nedá už pomalu ve dvě.
2. Toho jsem si taky všim a taky mě to šokovalo.
4. Vítej mezi nás, důchodce.

dudek řekl(a)...

sal: :) Jj, něco podobnýho jsem zažil i po cestě z Třince. *UPCOMING*
aslam: Ale jo, já proti světlu nic nemam ;), chraň bůh ... jenom by ho nemělo bejt zapotřebí už tak krátce po poledni.
aslam: hehe :D

Anonymní řekl(a)...

off-topic
hele, mě ta vaše beta schroustala už několikero mých duchaplných komentářů - prostě se nezobrazily. v čem je chyba?
(teď zkouším to políčko "other" jako ostatně vždycky", třebas to už vyjde. :-)

Anonymní řekl(a)...

juchú, funguje!
(pardon)

dudek řekl(a)...

:)
To teda nevim, co si má beta co chroustat! Já jsem tušil, že ten přechod nebude úplně bez problémů ... Ale je dobře, žes přišla na to, jak jí obelstít. \o/

Anonymní řekl(a)...

zajímavý, já dělám furt to samý. i když v mých ztracených počinech určitě nebylo špatně mě/mně. chjo:-( nejseš ty bohemista nebo tak něco?

dudek řekl(a)...

:) S tim si lámat hlavu opravdu nemusíš.
Jo, zčásti bohemista, zčásti makedonista a zčásti lithuanista. 0:-) Taky napíšu nějakej post o škole, už se v tom skoro sám nevyznam.

Anonymní řekl(a)...

wow, tak to se na novej post budu převelmi těšit! může to být třeba úvaha o motivaci pro studium obskurních jazyků:-) a jeden motiv mě právě napad: až se pseudointelektuálka rozhodne pro změnu politevštit svůj blog, budeš mít před námi obyčejnými smrtelníky slušnej náskok:-)))

jinak je zajímavý - když o tom tak přemejšlim - že na studiu litevštiny mi nepřijde nic divnýho, ale na makedonštině zas jako jo:-)

kristinka řekl(a)...

heh, bodu 2 jsem si vsimla uz "davno"... presto me nikdy neprestane bavit :-D

dudek řekl(a)...

chloé: :) Jedinou motivací je, že je to hrozně zábavný. Nic jinýho za tim neni. :)
Politevštění pseudointelektuálčina blogu už se každopádně nemůžu dočkat, snad se k ní donese, co že se od ní očekává. :)
(No, ona je ta litevština asi přece jenom použitelnější - viz EU a tak vůbec. Ale já si to necham na ten samostatnej post, ať mi přibejvaj trochu rychlejc. :)
kristinka: :)

dudek řekl(a)...

A včera už v tramvaji rozsvěceli až v 19.20. Časy se mění. :)