14. října 2006

Dojmy z bloggování

Už po dvou postech mě unavilo psát vlastně jenom popis děje. Vždycky jsem záviděl pseudointelektuálce nebo chloé, které dokážou svým postům vtisknout myšlenku, přimět člověka zamyslet se nad nějakým neobvyklým tématem. Pokusím se proto psát častěji a rozmanitěji (a stručněji :).

S blogem přišla taky nustnost psát (aspoň v rámci možností) spisovně. Na ostatních blozích se to osvědčilo a vůbec to přitom nepůsobí strojeně. Čehož se často při užívání spisovnýho :) jazyka bojím. Pokud tedy narazíte na jakýkoliv prohřešek proti spisovnosti, vězte, že na tom pracuju. Ono se taky těžko přechází z té každodenní neskryté "chatovací" hovorovosti do úhledné podoby psaných textů. :)

Možná jste si všimli, že do pravého sloupce jsem prozatím umístil tipy na písničky a krátké aktuální informace "ze zákulisí". :) Mám v plánu přidat ještě rubriku etymologicky zajímavých slov. Stejně tak dostat na blog fotku, zprovoznit "eresesko" apod. Ovšem zatím jsem rád, když vůbec něco sepíšu.

7 komentářů:

kristinka řekl(a)...

ja nemam spisovnej blog... buuu ;) jinak jsem se tvou pisnickou v liste nechala inspirovat a podobne me inspirovala oluska s "prave ctu" ... takze jsem vas vlastne sproste vykradla ;)))) jeste se chystam pridat vyrok tydne, ale nevim, jestli se to ujme

Vitana řekl(a)...

To je strašný, jak si všichni šperkujou svoje blogy - asi se na starý kolena nechám strhnout a budu šperkovat taky :-)

dudek řekl(a)...

kris: Ty že nemáš spisovnej blog? Pečlivě sem si znovu přečet tvuj poslední post a žádnej doklad toho sem nenašel. :)
"pridat vyrok tydne, ale nevim, jestli se to ujme" - hehe, ten první se každopádně ujímá měrou vrchovatou. :P
ad vykrádání - to je v pořádku, já si asi zase od tebe vezmu ty nápaditý vylepšení. :)
B1: Určitě. ;)

pseudointelektualka řekl(a)...

jé, dudek bloguje! a rovnou píše i o mně! pus!

Anonymní řekl(a)...

jo. móc pěkný! a ještě jsem na stejným řádku s jednou ze svých nejoblíbenějších bloggerek (s druhou jsem zas tady: http://hq.cz/wordpress/jpi/2006/postizeni-bloggeru). to bych se nad sebou mohla zamyslet a začít třeba něco psát:-)

pseudointelektualka řekl(a)...

oj! takže za á, chloé: já se asi rozbrečím! jsi mým velkým vzorem!
za bé: že vás ale ten týpek dal pěkně dohromady!
za cé, dudku: jak ti to najednou jde! vylézt z prestiže ti jednoznačně svědčí.
(to bych ale nejspíš měla psát pod ten nejnovější příspěvek, vždyt ani nevím, jestli to tu ještě někdo čte.)

dudek řekl(a)...

hehe, to sem rád, že sem udělal prostor vzájemným projevům obdivu. ;) Opravdu máte bejt na co hrdý.

"ani nevím, jestli to tu ještě někdo čte" - hm, pořád pátram po nějaký funkci, co by označovala posty s přibyvšími commenty. Zatim marně.